slide2

Potrebujete image, identiteto ali grafično podobo?

Pri nas dobite vse! Ustvarjamo premišljene in izvirne celostne grafične podobe, ki vas prevzamejo in navdušijo v trenutku. Vodita nas čut za estetiko in zavedanje pomembnosti, ki jo nosi celostna grafična podoba v podjetju, orgnizaciji, zavodu ali društvu. CGP v osnovi obsega oblikovanje in izdelavo logotipa, dopisnega lista, kuverte in vizitke. Med pestro ponudbo našega oblikovanja boste našli zgibanke, prodajne kataloge, zbornike, revije, brošure, plakate, jumbo plakate in številne druge promocijske materiale.

Celostna grafična podoba:

  • Ime podjetja
  • Pozicijsko geslo
  • Simbol in logotip podjetja
  • Črkopis in tipografija
  • Barvni sistem

 

 

Celostna grafična podoba - CGP

K celostni grafični podobi podjetja spadajo tudi vse pojavnosti osnovnih stalnic celostne grafične podobe.

CGP moraja biti opredeljena za:

• Vsea komunikacijska sredstva podjetja (dopisni papir, vizitke, pisemske ovojnice, prospekti, novolenta voščila, letna poročila …)
• Označbe (stavbe, parkirišča, plakati ...)
• Službena vozila
• Promocijskia darila
• Službene uniforme

 

Blagovna znamka

Blagovna znamka je ime, simbol, izraz, oblika ali kombinacija naštetih izrazov. Blagovna znamka je namenjena razlikovanju izdelkov in storitev od konkurenčnih.

Elementi, ki identificirajo blagovno znamko so lahko besde, simboli ali kominacija obeh:
- Ime blagovne znamke - brand name, je glasovni del blagovne znamke, ki ga je mogoče izgovoriti. Je beseda, črka ali skupina besed in črk.

- Logotip in znak - brand mark, sta vizualna dela blagovne znamke. Logotip je grafično oblikovan napis imena blagovne znamke. Znak pa je simbol, ki lahko spremlja ali dopolnjuje njen logotip.

- Trgovski zaščitni znak - trademark, je pravni termin, ki vključuje imena, besede ali simbole, ki so pravno zaščiteni kot industrijska lastnina in dajejo prodajalcu ekskluzivno pravico uporabe imena in blagovne znamke.

 

 

Oblikovanje tiskovin:

  • Letaki, zgibanke, brošure
  • Prodajni katalogi
  • Promocijski ali darilni boni
  • Plakati in Jumbo plakati
  • ostali promocijski material

 


Image blagovne znamke

Image je vtis, ki ga na osnovi sprejetih signalov oblikuje njegov prejemnik. Identiteta je na strani pošiljatelja in je vedno pred imageom, ki je na strani sprejemnika. Naloga pošiljatelja je, da določi pomen, cilj in sposobnosti blagovne znamke. Image je torej rezultat in dekodiranje identitete. Image blagovne znamke more biti skladen z elementi blagovne znamke: blagovna znamka, zunanji simboli, izdelki, oglaševanje, sponzorstvo.

 


Identiteta blagovne znamke

 

Identiteta je celostna podoba blagovne znamke, ki jo naredi edinstveno. Je element prenašanja sporočil o izdelkih, dejanjih in soglasjih širši javnosti.

Bistvo identitete je v njeni individualnosti, podobi izdelka (barve, simboli, grafika, embalaža ... ), vrednotah, prihodnosti in lastnostih izdelka. Identiteta blagovne znamke ustvarja odnos med blagovno znamako in potrošniki, ter prinaša funkcionalno, emocionalno navezanost in prednosti povezane s samopodobo.
Identiteta je na nek način prstni odtis blagovne znamke, ki jo naredi enkrtano, je konfiguracija besed, podob, idej in asociacij, ki oblikujejo potrošniško zaznavo blagovne znamke.

 

Kontakt

Mandu d.o.o.

 

Gradnikova 105

 

4240 Radovljica 

 

051 338 838  

 

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

 

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.